În contextul măsurilor adoptate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus instituția Poliției informează cetățenii cu următoarele:

„Activitatea de relații cu publicul se va desfășura în continuare fără interacțiunea directă a angajaților Inspectoratului de Poliţie Judeţean Buzău cu persoanele din afara instituției; Activitatea de primire în audiență rămâne suspendată până la remedierea stării care a impus această situaţie ( răspândire COVID19 ). Informații pot fi solicitate/primite și prin poșta electronică la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau prin corespondență (Buzău, str. Chiristigii, nr. 8-10).”, transmit reprezentanții Poliției Buzău.

Pe de altă parte, în conformitate cu Hotărârea CSAT nr. 30 din 16.03.2020: Capitolul I, art. 14 , “Se menţine valabilitatea documentelor de autorităţile publice care expiră pe perioada stării de urgenţă”; Capitolul II, art 56, –“Pe perioada stării de urgenţă, termenele legale stabilite pentru soluţionarea solicitărilor formulate în exercitarea liberului acces la informaţii de interes public, precum şi a petiţiilor se dublează”.